sobota, 5 listopada 2016

Czy nie widzisz wszystkich tych Aniołów Stróżów?

Świadectwo o. Alessio Parente OFMCap.

Będąc blisko sześć lat przy boku o. Pio, często słyszałem, jak do niego mówiono; Ojcze, skoro nie będę mógł przybyć, by ponownie się z Tobą zobaczyć, co powinienem czynić, jeśli będę potrzebował twych modlitw? O. Pio odpowiadał; Jeśli nie możesz do mnie przybyć, poślij swego Anioła Stróża. On może przekazać mi wiadomość od Ciebie, a ja będę ci towarzyszył, o ile sił mi starczy.

Pewnego dnia, kiedy siedziałem przy nim, o. Pio wyciszony i skupiony przesuwał w palcach swój różaniec. Wydawało mi się, że jest to stosowny moment, by zadać mu kilka pytań. Zebrałem się na odwagę, ale skoro tylko się odezwałem, o. Pio, ku memu zdumieniu, powiedział; Zostaw mnie samego, mój synu. Czy nie widzisz, że jestem zajęty?

Dziwne - pomyślałem. - Siedzi, odmawiając różaniec, a mówi, że jest zajęty. Podczas gdy tak obracałem w głowie tę myśl, o. Pio zwrócił się ku mnie i powiedział; Czy nie widzisz wszystkich tych Aniołów Stróżów przychodzących od moich duchowych dzieci i przynoszących mi od nich wieści?

Odpowiedziałem; Ojcze, nie widzę nawet jednego Anioła Stróża, ale wierzę ci, codziennie mówisz bowiem ludziom, aby ich do ciebie wysyłali. 

Chwile ciszy
z Ojcem Pio, s. 56-57



Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony św. Ojciec Pio na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam o Nim czytać. To mój ulubiony święty! Dziękuję i pozdrawiam. Adam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed laty przeczytałem książkę "Ojciec Pio - Przyślij mi swojego Anioła Stróża"
    - Robię tak, to znaczy proszę mojego Anioła Stróża, aby posił Św.o.Pio o modlitwę kiedy trzeba.
    - Nigdy nie zostawił mnie bez pomocy, mój kochany święty ojciec Pio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w San Giovanni u Ojca Pio to wielka łaska polecam się i innych Jego opiece

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla grzeszników jak my wszyscy był łagodny i słodki ale dla zatwardziałych w grzechu jak burza zpiorunami.Jest mi bliski od dwudziestu lat

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie O.Pio. jest pomocny i silny.

    OdpowiedzUsuń