wtorek, 1 listopada 2016

Idź odważnie śladami świętych

4 września 1916 r., list do Marii Gargani

Niech cię nie napawają lękiem te niezliczone pokusy, które bez przerwy cię atakują. Duch Święty zapowiedział, że pobożna dusza, która starać się będzie postępować śladami Pana, musi się przygotować na pokusy. 

Nabierz przeto odwagi, bo pokusa jest pewnym i niezawodnym znakiem zdrowia duszy. Niech pomaga Ci ją pokonać myśl, że życie świętych nie było wolne od prób. 

Św. Paweł, Apostoł Narodów, po tym, jak został porwany do raju, tak dalece był doświadczany, że szatan posunął się do spoliczkowania go. Dobry Boże! Kto może o tym czytać i nie poczuć mrowienia na plecach! Ileż łez, ileż westchnień, ileż skarg, ileż modlitw zanosił do nieba ten święty Apostoł, by Pan zechciał odsunąć od niego tę najbardziej bolesną próbę! Co jednak Jezus odpowiedział? Tylko jedno; Wystarczy ci mojej łaski. Człowiek doskonali się w słabości. 

Dlatego nabierz odwagi. Jezus kieruje do ciebie te same słowa, które usłyszał święty Paweł. Walcz mężnie, a pozyskasz nagrodę przygotowaną dla silnych dusz. 

Chwile ciszy z Ojciec Pio. s. 128-129


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony św. Ojciec Pio na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

1 komentarz:

  1. Ojcze Pio pokornie proszę wspieraj mnie na mojej drodze życia .Wraz z moim Aniołem Stróżem bądźcie mją tarczą przed pokusami złych duchów.Wierzę, że z Boskimi Łaskami i Waszym orędownictwem wytrwam w dobrym .Pozdrawiam sercem i duchem.Ania

    OdpowiedzUsuń