środa, 18 maja 2016

Modlitwa św. Ojca Pio

Zostań ze mną



Zostań ze mną , Panie , 
bo konieczna jest mi Twoja obecność,
żeby nie zapomnieć o Tobie.
Ty wiesz , jak łatwo opuszczam Ciebie.

Zostań ze mną , Panie ,
bo jestem słaby.
Potrzebuję Twojej siły , ażeby nie upaść.
Bez Ciebie nie ma we mnie gorliwości.

Zostań ze mną , Panie , 
bo tylko Ty jesteś moim światłem.
Ukaż mi Twoją wolę , 
ażebym usłyszał Twój głos i poszedł za nim.

Zostań ze mną, abym był Tobie wierny.
Moja biedna dusza pragnie być dla Ciebie
miejscem pocieszenia. 

Zostań ze mną , Panie , 
bo robi się późno i dzień się już nachylił. 
Życie przemija , wieczność się przybliża ....
Trzeba odnowić moje siły, abym nie ustał w drodze.

Zostań ze mną , Panie , bo tak Cię potrzebuję
w tej nocy życia pełnej niebezpieczeństw.
Nie żądam pocieszeń Boskich , bom na nie nie zasłużył , 
ale proszę o dar Twojej obecności.

O tak , Panie , proszę Cię , zostań ze mną , 
bo tylko Ciebie szukam , 
Twojej miłości , Twojej łaski , Twojego Ducha.
Kocham Cię i proszę o jedną tylko nagrodę , 
żebym Cię kochał coraz więcej. 

Ojciec Pio (zm. 1968)
Revue de Rosaire , juillet 1973
Dorcase, n. 249

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz