czwartek, 7 lipca 2016

Modlitwy




Wyobraź sobie, że trzymasz w ramionach i na Twej piersi Jezusa ukrzyżowanego, i powtarzaj setki razy całując Jego bok; Oto nadzieja moja. Żywe źródło mego szczęścia; oto serce mej duszy, nic nigdy nie oddzieli mnie od Jego miłości; trzymam Go i nie wypuszczę; póki nie złoży mnie w miejscu bezpiecznym.

Przechodząc przed wizerunkiem Matki Bożej należałoby mówić; Pozdrawiam Cię, Maryjo.
Pozdrów ode mnie Jezusa. Matko piękna, Matko ukochana, jesteś tak piękna!
Gdyby nie wiara, ludzie uczyniliby z Ciebie boginię. Twoje oczy lśnią bardziej niż słońce.
Matko, jesteś piękna. Chlubię się tym, kocham Cię.
Proszę Cię; pomóż mi!

Św. Ojciec Pio
Stygmaty wiary, s. 54


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony Św. Ojciec Pio na Facebooku. Dzięki temu, będziesz zawsze na bieżąco. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz