niedziela, 18 września 2016

Ogień miłości




Nie zaczynam modlitwy, dopóki ogień miłości nie wypełni mej duszy. Ten ogień nie jest podobny do żadnego ognia na tej ziemi. Jest to delikatny i bardzo łagodny płomień, który pochłania, nie sprawiając żadnego bólu. Jest on tak słodki i przyjemny, że zaspokaja i w przedziwny sposób nasyca mojego ducha. Boże drogi! To dla mnie wspaniała rzecz, coś, czego chyba nigdy nie pojmę, dopóki nie znajdę się w niebie.

I choć nadal odczuwam wciąż niezaspokojone pragnienie Boga, to radosne doświadczenie owego płomienia miłości przybliża mnie do Niego tu, na ziemi.

św. Ojciec Pio
Chwile ciszy z ojcem Pio, s. 43


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony św. Ojciec Pio na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

2 komentarze:

  1. Ojcze Pio dziękuję za Twój dotyk i Twoją obecność.Zgodnie z wolą Boga pomóż mi we wszystkich moich trudnościach znanych Bogu i Tobie.Nade wszystko proszę o łaskę zdrowia i miłość syna. Chroń mnie przed moimi wrogami.Spraw abym umiała cieszyć się każdą chwilą życia chociaż łzy same wyciskają się z oczu. Bądź mi przewodnikiem życiowym i duchowym doradcą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Św.Ojcze Pio chroń Piotra przed złem. Doprowadź go do Jezusa. Uproś mu łaskę nawrócenia.

    OdpowiedzUsuń