środa, 19 października 2016

Mój dobry Anioł modli się za mnie

20 kwietnia 1915 r., list do Raffaeliny Cerase

Ten dobry anioł modli się za ciebie i ofiarowuje Bogu wszystkie twe dobre uczynki, twe święte i godne pragnienia. Kiedy wydaje ci się, że jesteś senna i opuszczona, nie narzekaj, że brakuje ci przyjaciela, przed którym mogłabyś otworzyć serce i któremu mogłabyś powierzyć swoje nieszczęścia. Na Boga, nie zapominaj, że ten niewidzialny towarzysz jest przy tobie, zawsze gotowy cię słuchać, zawsze gotowy cię pocieszać. 

O radosna zażyłości, o błogosławiona obecności! Gdyby wszyscy ludzie mogli pojąć i docenić ten prawdziwie wielki dar, którym Bóg obdarzył nas w swej hojnej miłości, wyznaczając nam tego niebieskiego ducha na przewodnika! Często przywołuj na pamięć jego obecność. Dziękuj mu i módl się do niego. On jest tak czujny i tak wrażliwy. Szanuj go. Uważaj, byś nie obraziła czystości jego spojrzenia. 

Często wzywaj tego dobrego Anioła. Często powtarzaj słowa pięknej modlitwy; Aniele Boży, mój drogi stróżu, dany mi tu z miłości Boga, bądź codziennie przy mnie, aby mnie oświecać i strzec, aby kierować mną i by mnie prowadzić. 

W godzinę śmierci ujrzysz twego dobrego Anioła, który towarzyszył ci przez całe życie i otaczał cię opieką z taką szczodrością, z jaką matka opiekuje się swym dzieckiem. 

Chwile ciszy z Ojcem Pio, s. 54-55


Ps. Zapraszam Cię do odwiedzenia i polubienia mojej strony św. Ojciec Pio na Facebooku. Dzięki temu będziesz zawsze na bieżąco. Zachęcam Cię również do komentowania. Pozostaw po sobie tutaj jakiś ślad. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz